arial" action="like" colorscheme="light">

Monday, September 28, 2015

ကိုယ္န္ၿပတတ္ဖို႔အေရးၾကီးသလား?

မိတ္ေဆြသင္.အေနနဲ. ကြ်န္ေတာ္ပိုစ္. ေခါင္းစဥ္ေလးကို ဖတ္ၾကည္.ၿပီးရင္ ဘယ္လိုအေၿဖမ်ိဳးေပးမွာလဲ? ေမာင္တစ္ေယာက္အတြက္ ၿပိဳင္ပြဲမွာ အႏိုင္ရရွိဖို. ဆိုတာ မာဆယ္ေကာင္းရံု နဲ. မၿပီးပါဘူး။ အမွတ္ေပး ဒိုင္လူၾကီးေတြရဲ. မ်က္လံုးထဲမွာ စြဲက်န္ေစဖို.အတြက္ မ်က္စိပသာဒ ၿဖစ္ဖို.ကလည္း အေရးၾကီးပါတယ္။ နာမည္ေက်ာ္ ေမာင္တစ္ေယာက္အေနနဲ. ကိုယ္ဟန္ၿပ အတတ္ပညာကိုလည္း ေကာင္းမြန္စြာ ၿပသႏိုင္ဖို.အတြက္ ဆရာေကာင္း သမားမ်ားထံမွာ ဆည္းပူး ေလ.လာထားဖို.ကလည္း မၿဖစ္မေန လိုအပ္ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို.ဆီက တစ္ခ်ိဳ.ေသာ ေမာင္ေတြဟာ ကိုယ္ဟန္ၿပအတတ္ပညာမွာ အားနည္းၾကပါတယ္။ မိမိမွာ ရွိတဲ. မာဆယ္ကို ဒိုင္ေတြ၊ ပရိသတ္ေတြကို သိသာထင္ရွားစြာ္ၿပသဖို. မိမိခႏၶာ ကိုယ္မွာ ဘယ္မာဆယ္က ဘယ္လို ေကာင္းတယ္ ဒိုင္ေတြနဲ. ပရိသတ္ေတြ ၿမင္သာေအာင္ ဘယ္လို ၿပသရမယ္ဆိုတာေတြရဲ. အဓိက ၿပိဳင္ပြဲတစ္ခုလံုးမွာ ဒိုင္နဲ. ဆက္သြယ္မႈေပးတာဟာ ကိုယ္ဟန္ ၿပတတ္ဖို. ဆိုတာပါပဲ။ ကြ်န္ေတာ္တို. ၿမန္မာၿပည္မွာ ယခင္ ေမာင္ဗမာ(ယခင္က အေခၚအေ၀ၚ) ေဟာင္း ကိုသန္းထြန္းဟာဆိုရင္ ကိုယ္ဟန္ၿပအတတ္ပညာကို ကြ်မ္းက်င္တယ္လို. ေလ.လာဖူးပါတယ္။ ကမၻာအဆင္.ၿပိဳင္ပြဲ သြားေရာက္ယွဥ္ၿပိဳင္ရာမွာ အရပ္အနိမ္.အတန္းမွာ ဆဌမရရွိခဲ. တာဟာလည္း ကြ်န္ေတာ္တို. ႏိုင္ငံအတြက္ ရွားရွားပါးပါး ဂုဏ္ယူစရာ တစ္ခုဆိုရင္လည္း မမွားပါဘူး။
ကိုယ္ဟန္ၿပအတတ္ပညာကို အေနာက္တိုင္းထုတ္ ကာယဗလ စာေစာင္ေတြထဲမွာ (The Art Of Posing)လို. ေရးသားထားတာကို ေတြ.ရွိရပါတယ္။ အဲဒီစာသားေလးရဲ. အတိမ္အနက္ကို အေလးထားၿပီး ေလ.က်င္.က်တဲ. ကမၻာကာယဗလ ေလာကမွ ထိပ္တန္းေအာင္ၿမင္မႈ ရရွိေနၾကတဲ. ေမာင္စၾက၀ဌာ၊ ေမာင္ကမၻာအစရွိတဲ. အေပ်ာ္တမ္း ကာယဗလေမာင္ေတြ သာမကPRO လို.ေခၚတဲ. ဆုေၾကးစား ေမာင္ၿပိဳင္ပြဲေတြနဲ. ကမၻာအၿမင္.ဆံုး ဆုေၾကးစားပြဲ တစ္ခုၿဖစ္တဲ. ေမာင္အိုလံပီယာ ၿပိဳင္ပြဲ၀င္ေတြရဲ. ကိုယ္ဟန္ၿပသမႈေတြဟာ ထိပ္တန္းက ရွိေနတာကို ေတြ.ၿမင္ဖူးၾကမွာပါ။ ကိုယ္ဟန္ၿပ အတတ္ပညာကို ေလ.လာတဲ. ေနရာမွာ စာေစာင္ေတြမွာ ပါရွိတဲ. ကိုယ္ဟန္ၿပေတြကို ေလ.လာတာထက္ ဗီဒီယိုအေခြမွ ပါရွိတဲ. ကိုယ္ဟန္ၿပကြက္ေတြကို ေလ.လာတာဟာ ပိုၿပီးအသက္၀င္သလို ပိုၿပီးလည္း ေကာင္းပါတယ္။ ၿပိဳင္ပြဲ၀င္ေတြရဲ. စိတ္ၾကိဳက္ ကိုယ္ဟန္ၿပကြက္ေတြဟာ ေနာက္ခံေတးဂီတ အသံနဲ. လိုက္ေလ်ာညီေထြ ၿပသသြားၾကတာကို ၾကည္.ရင္ သူတို.ေတြအေနနဲ. ၿပိဳင္ပြဲမတိုင္မီ ဘယ္ေလာက္ထိ ေလ.က်င္.ထားၾကတယ္ ဆိုတာ ေပၚလြင္ေစပါတယ္။ ကမၻာေက်ာ္ ကာယဗလေမာင္ေတြဟာ ၿပိဳင္ပြဲတစ္ပြဲ ၀င္ေရာက္ယွဥ္ၿပိဳင္ ဖို.အတြက္ တစ္ႏွစ္ပတ္လံုး ေလ.က်င္.ဇယား(Training Routine) ေတြကို စနစ္တက် ဇယားခ်ၿပီး ေလ.က်င္.မႈေတြ ၿပဳလုပ္ၾကသလို တစ္ဖက္ကလည္း ကိုယ္ဟန္ၿပ ၿခင္း အတတ္ပညာကို ေလ.လာသင္ယူၾကပါတယ္။ ၿပိဳင္ပြဲစင္ၿမင့္ ထက္မွာ တရားေသာ ယွဥ္ၿပိဳင္မႈနဲ. ၿပိဳင္ဘက္ေတြကို အႏိုင္ယူဖို. ဒိုင္ေတြရဲ. မ်က္စိထဲမွာ စြဲက်န္ေစဖို. အတြက္ ကိုယ္ဟန္ၿပ ေလ.က်င္.မႈေတြကို ဂီတသံစဥ္ေတြနဲ. တြဲဖက္ၿပီး ေလ.က်င္.ၾကရပါတယ္။

ကိုယ္ဟန္ၿပ ေလ.က်င္.မႈနဲ. ပတ္သက္ၿပီး ဘယ္လို အားထုတ္က်တယ္ ဆိုတာ ကြ်န္ေတာ္ ေလ.လာဖူးတာေလးကို တင္ၿပလိုက္ပါတယ္။ အဂႍလန္ႏိုင္ငံ ေမာင္စၾက၀ဌာ ၿပိဳင္ပြဲေတြကို ႏွစ္စဥ္သြားေရာက္ ယွဥ္ၿပိဳင္ခဲ.ၾကတဲ. ေမာင္အေမရိကေတြဟာ အၿမဲတမ္း ဗိုလ္စြဲခဲ.ၾကတယ္။ အဲဒီေမာင္ အေမရိကေတြထဲမွာ ခပ္ခပ္ညံ့ညံ့ ေမာင္အေမရိက တစ္ေယာက္ၿဖစ္တဲ. ဂ်င္ပတ္ခ္(Jim park)ဟာ ၁၉၅၂ ခုႏွစ္က ေမာင္အေမရိက ဘြဲ.ကို ရရွိ ထားသူပါ။ ၁၉၅၄ ခုႏွစ္ ေရာက္ေတာ. ေမာင္စၾက၀ဌာ ၿပိဳင္ပြဲ သြားေရာက္ ယွဥ္ၿပိဳင္မယ္ လုပ္ေတာ. သူ၇ဲ. လက္ရင္း ဆရာၿဖစ္တဲ. ဂြ်န္ဂရီးမက္ ဟာ သူတပည္.အတြက္ ရတက္မေအး ရင္ေလးၿဖစ္ခဲ.ရတယ္။ ဂြ်န္ဂရီးမက္ဟာ ယေန.တိုင္ ကာယဗလ ေလာကမွာ ကိုယ္ဟန္ၿပ အေကာင္းဆံုး စာရင္း၀င္ ေမာင္ တစ္ေယာက္ ၿဖစ္ပါတယ္။ ေမာင္အေမရိက ဘြဲ.ကို ၁၉၄၀ -၁၉၄၁ ေတြမွာရရွိခဲ.ၿပီး ၁၉၄၈ (၁၄)ၾကိမ္ေၿမာက္ ေမာင္စၾက၀ဌာ ၿပိဳင္ပြဲမွာ ကမၻာေက်ာ္ ဟာက်ဴလီ ရုပ္ရွင္မင္းသားၾကီး စတိရိဗ္ ကို အႏိုင္ယူခဲ.တဲ. နာမည္ၾကီးေမာင္ အိုလံပီယာ တစ္ဦး ဆိုရင္လည္း မမွားပါဘူး။ အဂႍလန္ႏိုင္ငံမွာ ၁၉၄၈ ခုႏွစ္က စတင္ၿပီး ေမာင္စၾက၀ဌာၿပိဳင္ပြဲဟာ ႏိုင္ငံ အသီးသီးက ေမာင္ေတြ အထူးသၿဖင္. ထိပ္တန္း ေမာင္ေတြ လာေရာက္ ယွဥ္ၿပိဳင္ၾကတာမို. သူ တပည္.အတြက္ ရင္ေလးရၿခင္း ၿဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္တစ္ခုကလည္း ႏွစ္စဥ္ ေမာင္အေမရိက ဘြဲ.ရထားသူ ေတြရဲ. အစဥ္အလာကို ထိန္းသိမ္းေစခ်င္တဲ.အတြက္ ဒီပြဲကို ၀င္ေရာက္ ယွဥ္ၿပိဳင္လို. ရံႈးနိမ့္သြားရင္ နာမည္ပ်က္မွာ စိုးတာလည္း ပါ၀င္ပါတယ္။ တစ္ဖက္ကလည္း တပည္.ၿဖစ္သူ ဂ်င္ပတ္ခ္ ဟာ ဒီပြဲကို ယွဥ္ၿပိဳင္ခ်င္စိတ္ မ်ားေနတာမို. အဂႍလန္ သြားၿပီး မၿပိဳင္ခင္ ေလ.က်င္.မႈေတြၿပီးတိုင္း ကိုယ္ဟန္ၿပကြက္ေတြကို တစ္နာရီ ခန္. မပ်က္မကြက္ ေလ.က်င္.ေစခဲ.ပါတယ္။ ကိုယ္ဟန္ ၿပကြက္ေတြလည္း မထပ္ရေအာင္ ေလ.က်င္.ေစခဲ.ၿပီး သူရဲ. ကိုယ္ဟန္ၿပကြက္ေတြထဲမွာ ေပါင္အတြင္းသား ၿပကြက္ေတြကို အသားေပးမၿပတဲ. ၿပကြက္ေတြကို သင္ၾကားေပးခဲ.ပါတယ္။ ဂ်င္ပတ္ခ္ ဟာ ကိုယ္ခႏၵာ အခိ်ဳး အစား လွပ ေပမယ္. ေပါင္အတြင္းသား ညံ့သူတစ္ဦးၿဖစ္ပါတယ္။ တပည္.ၿဖစ္သူ ဂ်င္ပတ္ခ္ ကလည္း ေမာင္စၾက၀ဌာ ဘြဲ.ရရွိေရးအတြက္ ၾကိဳးစား ေလ.က်င္.ခဲ.ပါတယ္။ သူရဲ. ေလ.က်င္.မႈကလည္း သူကို ၿပန္လည္ အက်ိဳးၿပဳခဲ.ပါတယ္။ ဘာၿဖစ္လို.လည္း ဆိုေတာ. အပင္ပန္းခံမႈရဲ. ရလဒ္က ၁၉၅၅ ခုႏွစ္ ေမာင္စၾက၀ဌာ ၿပိဳင္ပြဲမွာ ဗိုလ္စြဲသြားၿခင္း ၿဖစ္ပါတယ္။
တစ္ခ်ိဳ.ေသာ ပညာရွင္ေတြက ေၿပာပါတယ္။ ကိုယ္ဟန္ၿပ ေလ.က်င္.မႈေတြကို တစ္ေန.တစ္နာရီ ေလ.က်င္.တာ မ်ားတယ္လို. ဆိုပါတယ္။ အေမရိကန္ႏိုင္ငံရဲ. ကာယဗလ အစဥ္အလာကို ထိန္းသိမ္းဖို. အတြက္ ဂ်င္ပတ္ခ္ ကလည္း မၿငီးမၿငဴ ေလ.က်င္.ခဲ.တဲ. အတြက္ ၿပိဳင္ပြဲမွာ ေမာင္စၾက၀ဌာ ဘြဲ. ထူးကို ဆြတ္ခူးႏိုင္ခဲ.ၿခင္း ၿဖစ္ပါတယ္။ ဒီၿပိဳင္ပြဲမွာ ဂ်င္ပတ္ခ္ ကဆုေၾကး စား ၿပိဳင္ပြဲ ၀င္ခဲ.သလို အေမရိကန္ႏိုင္ငံမွ ၿပိဳင္ပြဲ၀င္ ေနာက္တစ္ဦးၿဖစ္တဲ. အင္ရစ္ကိုတိုမတ္(Enrico Tomas)ဆိုသူက အေပ်ာ္တမ္း ေမာင္စၾက၀ဌာ ၿပိဳင္ပြဲမွာ ဗိုလ္စြဲသြားခဲ.ပါတယ္။ အဲဒီအတြက္ အေမရိကန္ ကာယဗလ သမိုင္းဟာလည္း ဆက္လက္ ထြန္းေၿပာင္ခဲ.ပါတယ္။ ဒီေနရာမွာ အင္ရစ္ကိုတိုမတ္ အေၾကာင္း အနည္းငယ္တင္ၿပခ်င္ပါတယ္။ သူဟာ ေတာင္အေမရိကတိုက္ ဗင္နီဇြဲလား ႏိုင္ငံကေန အေမရိကန္ ႏိုင္ငံကို အေၿခခ်လာသူ တစ္ေယာက္ၿဖစ္ပါတယ္။ အေမရိကန္ႏိုင္ငံသားအၿဖစ္ ခံယူထားသူပါ။ ၿမိဳ.နယ္အဆင္. ၿပိဳင္ပြဲေတြေလာက္သာ ေမာင္ဘြဲ.ရရွိခဲ.သူ တစ္ေယာက္က အေပ်ာ္တမ္း ေမာင္စၾက၀ဌာၿပိဳင္ပြဲ မွာ ဗိုလ္စြဲခဲ.တဲ.အတြက္ အေမရိကန္ ကယယဗလ ေလာက မွာ ပံုၿပင္ တစ္ခုလို.ေတာင္ အားလံုး ကထင္မွတ္ခဲ.ရသူပါ။ ကိုယ္ခႏၵာ အခ်ိဳးအစား ေၿပၿပစ္တာထက္ ကိုယ္ဟန္ၿပ အတတ္ပညာမွာ အလြန္အမင္း ထူးခြ်န္မႈေၾကာင္. ႏိုင္ငံအသီသီးက ေမာင္ေတြကို ေက်ာ္ၿဖတ္ၿပီး ဗိုလ္စြဲခဲ.သူ တစ္ေယာက္ ၿဖစ္ပါတယ္။ သူတို.ႏွစ္ဦး ၀င္ေရာက္ယွဥ္ၿပိဳင္ခဲ.တဲ. ေမာင္စၾက၀ဌာ ၿပိဳင္ပြဲ ဟာ ထိုအခ်ိန္က ေရပန္းအစားဆံုး ၿပိဳင္ပြဲတစ္ခု ၿဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီၿပိဳင္ပြဲကို ကမၻာတစ္၀ွမ္းက (N.A.B.B.A MR UNIVERSE) အၿဖစ္ လူသိမ်ားခဲ.ၿပီး ၁၉၄၉ ခုႏွစ္မွာ အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင္. မက်င္းပႏိုင္တာက လြဲလို. ယေန.တိုင္ေအာင္ အဂႍလန္ႏိုင္ငံ လန္ဒန္ၿမိဳ.မွာ ေအာင္ၿမင္စြာ က်င္းပေနဆဲ ၿဖစ္ပါတယ္။
ကိုယ္ဟန္ၿပ အတတ္ပညာမွာ ေနာက္ထပ္ ထူးခ်ြန္သူ တစ္ဦးကေတာ. ယေန.မ်က္ေမွာက္ေခတ္ အထိတိုင္ လူသိမ်ားေနတဲ. ေဟာလိ၀ုဒ္ ရုပ္ရွင္ အေက်ာ္အေမာ္ ေမာင္အိုလံပီယာ ခုႏွစ္ထပ္ကြမ္း အာ နိုး ပဲ ၿဖစ္ပါတယ္။ သူရရွိခဲ.တဲ. ေမာင္ဘြဲ.ေတြကေတာ. အမ်ားၾကီးပါပဲ။ အၿမင္.ဆံုးဘြဲ.ကေတာ. အဂႍလန္ႏိုင္ငံမွာ ၿပဳလုပ္တဲ. ေမာင္စၾက၀ဌာ အေပ်ာ္တမ္း ၿပိဳင္ပြဲမွာ ဘြဲ.တစ္ခုႏွင္. ဆုေၾကးစား ေမာင္စၾက၀ဌာ ဘြဲ.သံုးဘြဲ. ၊ ေမာင္အိုလံပီယာ ခုႏွစ္ဘြဲ. ရရွိခဲ.ၿခင္းတို.ပါ ၿဖစ္ပါတယ္။ သူကိုယ္တိုင္ ေရးသားထုတ္ေ၀ခဲ.တဲ. စာအုပ္ထဲမွာ ဘာေၿပာထားသလဲဆိုရင္ ကြ်န္ေတာ္ဟာ ကိုယ္ဟန္ၿပကြက္ေတြနဲ. ပတ္သက္ရင္ အေမရိကန္ႏိုင္ငံက ေမာင္ဘြဲ.ရရွိသူေတြၿဖစ္တဲ. ဖရင္(ခ္).ဇိန္းႏွင္. ဆာဂ်ီယို ေအာ္လီဗာတို. အၿပင္ အၿခား ေမာင္ေတြရဲ. ကိုယ္ဟန္ၿပကြက္ေတြကို ေလ.လာခဲ.ပါတယ္။ အာႏိုးလ္ဟာ သူရဲ. ကိုယ္ဟန္ၿပကြက္ေတြကို ညွက္ညွက္ ေညာေညာ ၿပသႏိုင္ဖို.အတြက္ ဘဲေလးအက သင္တန္းတစ္ခုမွ နာမည္ေက်ာ္ အက နည္းၿပ ဆရာမ တစ္ဦးထံမွလည္း အက ကြက္ေတြနဲ. တြဲဖက္ၿပီး ေလ.က်င္.ခဲ.တဲ. အတြက္လည္း ၿပိဳင္ဘက္ေတြနဲ. မတူတဲ. ထူးၿခားတဲ. ၿပကြက္ေတြကို စြမ္းေဆာင္ႏိုင္ခဲ.သူ ၿဖစ္ပါတယ္။ ေလ.က်င္.မႈၿပီး တိုင္းလည္း မွန္ေရွ.မွာ
ကိုယ္ဟန္ၿပကြက္ေတြ ေလ.က်င္ခဲ.သလို ေလ.က်င္.ေဖာ္ သူငယ္ခ်င္းေတြကိုလည္း ၾကည္.ခိုင္းၿပီး မွားေနတဲ. အကြက္ေတြကို ေၿပာၿပကာ ေလ.က်င္.ခဲ.ပါတယ္။ အေကာင္းဆံုးကေတာ့ ကိုယ္လံုးေပၚ မွန္ေရွ.မွာ လွ်ပ္စစ္မီးေရာင္အား ေကာင္းေကာင္းနဲ. ေလ.က်င္.တာ အေကာင္းဆံုး ၿဖစ္ပါတယ္။
ေနာက္ဆံုး တင္ၿပလိုတာကေတာ. မွတ္သားစရာ တစ္ခုေပါ. ဘာလဲဆိုေတာ. သင္.ရဲ. ခႏၵာကိုယ္ အခ်ိဳးအစားဟာ ဖရင္.ဇိန္း နဲ. ဖရန္ကို ကိုလံဘူ လို ရွိေနမယ္ဆို ကြ်န္ေတာ္လို အရပ္အေမာင္းေကာင္းၿပီး ထုထည္ၿကီးမားတဲ. ကိုယ္ဟန္ၿပကြက္မ်ိဳး မၿပမိေစဖို.တဲ. သူဆိုလိုတာကေတာ. ကိုယ္ခႏၵာ ကိုယ္ အခ်ိဳးအစား နဲ. လိုက္ ဖက္တဲ. ၿပကြက္ ကို ၿပတတ္ဖို.ကို ဆိုလိုတာပါ။ ဒါေၾကာင္. ကြ်န္ေတာ္တိုအေနနဲ. ယာယဗလ စာေစာင္ေတြမွာ ပါရွိတဲ. Pose That Made The Champions Famous ဆိုတဲ. စာသားေလးအတုိင္း ခ်န္ပီယံ ၿဖစ္ႏိုင္ဖို. ဆိုတာ ကိုယ္ဟန္ၿပတတ္ဖိုလည္း လိုပါတယ္လို. ၿပိဳင္ပြဲ ၀င္မဲ. ကာယဗလေမာင္ ကာယအလွမယ္ ေတြရဲ. ဦးေႏွာက္ထဲမွာ သံမိႈစြဲေအာင္ မွတ္ထားရပါမယ္။
ေနာက္တစ္ခုကေတာ. Posing Is a Means Of Communication Using The Entire Body To Tell A Story The Judges Will Not Forget တဲ. ဆိုလိုတဲ. အဓိပၸာယ္ကေတာ. ၿပိဳင္ပြဲ၀င္ေနစဥ္ ကိုယ္ဟန္ၿပကြက္ေတြဟာ ဒိုင္လူၾကီးေတြနဲ. ဆက္သြယ္ေရးလမ္းေၾကာင္း တစ္ခုၿဖစ္တယ္။ ကိုယ္ခႏၶာ တစ္ခုလံုးရဲ. အခ်ိဳးအစား ေၿပၿပစ္မႈေတြကို လႈပ္ရွားမႈေတြနဲ. ပံုၿပင္သဖြယ္ ေၿပာၿပေနသလို္ ဒိုင္ေတြရဲ. မ်က္လံုးထဲမွာ စြဲက်န္ေစမဲ. ၿပကြက္ေတြ ၿပတတ္ရမယ္ ဆိုတဲ. သေဘာပါပဲ။
ေနာက္ဆံုး တစ္ခ်က္ကေတာ. Beauty and Elegance Of A Human Form Deserved To Be Portray With Class And Integrity တဲ. ကိုယ္ခႏၵာလွပေၿပၿပစ္ၿခင္းနဲ. တင္.တယ္ၿခင္း အဆင္.အတန္းရွိၿခင္းေတြကို ထိုက္ထိုက္တန္တန္ ၿပသႏိုင္စြမ္းရွိရမယ္ဆိုတဲ. အဓိပၸာယ္ကို ေဖာ္ေဆာင္ပါတယ္။ ေနာက္ဆံုးအေနနဲ. တင္ၿပလိုတာကေတာ. အေကာင္းဆံုး ကိုယ္ဟန္ၿပသူ တစ္ေယာက္ၿဖစ္လာဖို. ေလ.က်င္.မႈေတြရဲ. ၾကားထဲမွာ ကိုယ္ဟန္ၿပကြက္ေတြကို ၾကားညွပ္ၿပီး ေလ.က်င္.ေစလိုပါတယ္။ ဒီလိုေလ.က်င္.ေပးတဲ. အတြက္ ၾကြက္သားေတြကို ညွစ္ၿပီး ၿပဳလုပ္ရတဲ.အတြက္ ၾကြက္သားေတြရဲ. က်စ္လစ္ခိုင္မာ သန္စြမ္းမႈေတြကို အထိုက္အေလွ်ာက္ ရရွိေစပါတယ္လို. တင္ၿပရင္း ၿပိဳင္ပြဲ၀င္ဖို. ရည္မွန္းထားတဲ. သူေတြအတြက္ ရည္ရြယ္ၿပီး တင္ၿပေပးလိုက္ပါတယ္။
အားလံုး ရည္မွန္းခ်က္ေတြ ၿပည္.စံုၾကပါေစ။
တင္ဆက္သူ။ ။ေအာင္ေအာင္(လိႈင္)

No comments:

Post a Comment