arial" action="like" colorscheme="light">

Thursday, July 25, 2013

ခ်န္ပီယံတို ့၏အႀကံဳျပဳခ်က္မ်ား

ကာယဗလခ်န္ပီယံေတြဆိုတာတစ္ခ်ိန္ကအညတရေတြပါပဲ။ဒါေပမဲ့သူတို ့ရဲ ့မဆုတ္မနစ္တဲ့ဇြဲ၊လံု ့လ
ႏွင့္၊အဖက္ဖက္ကႀကိဳးပမ္းအားထုတ္မွဳမ်ား၊ေပးဆပ္ခဲ့ရမွဳမ်ားႏွင့္ဂ်င္မ္ထဲတြင္လည္း၊အႀကိမ္တိုင္း၊
အေက်ာ့တိုင္းကိုနာက်င္မွဳပင္ပန္းမွဳ၊ေသြးေခြ်းတို ့ျဖင့္ရင္းႏွီးခဲ့ရမွဳတို ့ေႀကာင့္ခ်န္ပီယံသရဖူကိုလွမ္း
ကိုင္နိုင္ခဲ့ႀကျခင္းျဖစ္သည္။မ်ားစြာေသာကာယဗလေလ့က်င့္သူမ်ားသည္၊အခက္အခဲမ်ားေႀကာင့္
ေျပးလမ္းေခ်ာ္ျပီးလိုရာမေရာက္ပန္းမ၀င္ျဖစ္သြားႀကသည္ကလည္းဒုႏွင့္ေဒးပင္ျဖစ္သည္။ထိုကဲ့သို ့
ကာယဗလ၀ကၤဘာအတြင္း၊လမ္းေလ်ာက္ရင္းလမ္းေပ်ာက္ေနသူမ်ားအတြက္ကမၻာေက်ာ္ကာယဗ
လခ်န္ပီယံအခ်ိဳ ့၏စိတ္ဓါတ္အားျပည့္ေစရာ၊လမ္းညႊန္ေပးနိုင္သည့္အႀကံျပဳခ်က္အခ်ိဳ ့ကိုတင္ဆက္
ေပးလိုက္ရပါသည္။
 အျပင္းထန္ဆံုးေသာညွစ္အားေတြနဲ ့ေလ့က်င့္ခန္းတစ္ခုကိုတစ္ေက်ာ့ထိထိခိုက္ခုိက္အလုပ္ေပးနိုင္
လ်င္ႀကြက္သားႀကီးထြားမွဳအတြက္လံုေလာက္သည္ျဖစ္သည္။ကြ်န္ေတာ္ေျပာတဲ့တစ္ေက်ာ့ကေနာက္
ဆံုးတစ္ေက်ာ့ကိုေျပာတာေနာ္။ခင္ဗ်ားကြ်န္ေတာ္ေျပာတဲ့အတိုင္းေလ့က်င့္ရင္ေသခ်ာတယ္ေနာက္တစ္
ေက်ာ့ခင္ဗ်ားထပ္မေလ့က်င့္နိုင္ေစရဘူး။ကြ်န္ေတာ္ေျပာသလိုကစားခ်ိန္ခင္ဗ်ားရုပ္ႀကည့္ရဆိုးေနမွာ
အမွန္ပဲ။ဒါေပမဲ့အဲဒါကပဲအက်ိဳးျပဳတာကိုယံုစမ္းပါ။
ဒိုရီယံရိတ္စ္(ေမာင္အိုလံပီယာေျခာက္ထပ္ကြမ္း)
 ကြ်န္ေတာ့္စိတ္ကသက္ေတာင့္သက္သာေရသာခိုခ်င္ေနပါေစ။ကြ်န္ေတာ့္ခႏၶာကိုယ္ကိုေတာ့ကြ်န္ေတာ္
မညွာတမ္းအေက်ာ့တိုင္း၊ေလ့က်င့္တိုင္းမွာအေလးမ်ားမ်ား၊ႏွင့္အားအကုန္ကစားပါတယ္။ကြ်န္ေတာ္
ဂ်င္မ္ထဲ၀င္လိုက္ျပီဆိုတာနဲ ့ဂ်င္မ္ထဲကေနသက္ေတာင့္သက္သာျပန္ထြက္ဖို ့ဆိုတာေမ့လိုက္ပါတယ္။
ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ကိုယ့္စံခ်ိန္ကိုခ်ိဳးရတာကိုျမတ္နိုးတတ္သူပါ။
ဘရန္ ့ခ်္၀ါရန္-အားနိုးကလပ္စစ္ခ်န္ပီယံႏွစ္ထပ္ကြမ္း
 သာမန္လူမည္းေလးတစ္ေယာက္ကိုေအာင္ျမင္မွဳေတြဆီအေရာက္ပို ့ေပးခဲ့တာကေတာ့ကာယဗလပါ။
ကြ်န္ေတာ့္လက္ေမာင္းဆယ့္ခုႏွစ္လက္မေလာက္တုန္း၊ေလ့က်င့္စဥ္ကတည္းကလက္ေမာင္းႏွစ္
ဆယ့္ေလးလက္မအတိုင္းအတာေလာက္ကိုစိတ္ကူးပုံေဖာ္ျပီးကြ်န္ေတာ္ေလ့က်င့္ခဲ့တာပါ။ကြ်န္ေတာ္
အေသအခ်ာေျပာနိုင္တာကေတာ့ကြ်န္ေတာ့္စိတ္စြမ္းအားေႀကာင့္ပဲကြ်န္ေတာ္ဒီလိုေအာင္ျမင္လာခဲ့
တာပါ။
ကိုင္ဂရီန္း-အာနိုးကလပ္စစ္ခ်ိန္ပီယံႏွစ္ထပ္ကြမ္း
 ေလ့က်င့္စဥ္မွာသင့္ႀကြက္သားေတြနာက်င္ကိုက္ခဲတာကိုခံစားရျခင္းကသာသင့္ကိုႀကီးထြားေစတာပါ။
နာက်င္ျခင္းကသာမန္လူနဲ ့ခ်န္ပီယံကိုခဲြျခားနိုင္တဲ့မွတ္ေက်ာက္ပါ။အကယ္၍သင္ဟာနာက်င္ျခင္းကိုမ
ခံစားနိုင္ဘူးဆိုရင္ခ်န္ပီယံျဖစ္ေရးအိပ္မက္ကိုလက္လႊတ္လိုက္ပါေတာ့။
အာနိုးရႊာဇင္နက္ဂါး(ေမာင္အုိလံပီယာခုႏွစ္ထပ္ကြမ္း)
 Motivation ဆိုတာကြ်န္ေတာ့္အတြက္ဘယ္ေတာ့ကမွမလိုခဲ့ပါဘူး။ကြ်န္ေတာ္စတင္ေလ့က်င့္စဥ္က
ကြ်န္ေတာ့္ခႏၶာကိုယ္ကိုႀကီးထြားေစခ်င္လို ့ဂ်င္မ္ကိုပံုမွန္သြားေလ့က်င့္ခဲ့တာပါ။အခုဆိုပိုလို ့ေတာင္
စဲြျမဲေနပါျပီ။ဘာျဖစ္လို ့လဲဆိုေတာ့၊ကြ်န္ေတာ္ကပေရာ္ဖက္ရွင္နယ္ေလ၊ဒါနဲ ့ပဲအသက္ေမြး၀မ္းေႀကာင္း
ျပဳေနရတဲ့အတြက္၊ပိုဂရုစိုက္ျပီးေလ့က်င့္ပါတယ္။
ဒက္တာဂ်က္ဆင္(2008-ေမာင္အိုလံပီယာခ်န္ပီယံ)
 သင္သန္္မာသေလာက္ႀကီးထြားနိင္ပါတယ္။ကြ်န္ေတာ္စေလ့က်င့္စဥ္ကငါဘယ္ေလာက္အေလးမ်ား
မ်ားမနိုင္မလဲဆိုတဲ့စိတ္နဲ ့သြားေလ့က်င့္ခဲ့တာပါ။အဲဒီစိတ္ေႀကာင့္ပဲကြ်န္ေတာ္သိလိုက္ရတာက၊ကြ်န္
ေတာ္ဘယ္ေလာက္သန္စြမ္းသလဲ၊အဲဒီေလာက္ထြားက်ိဳင္းလာတယ္ဆိုတာပါပဲ။
ကီဗင္လက္ဗရုန္း(94၊95 အာနိုးကလပ္စစ္ခ်န္ပီယံ)
အခုကြ်န္ေတာ္ေလ့က်င့္ခ်ိန္တိုင္း၊ကြ်န္ေတာ့္မ်က္လံုးအစံုကိုမွိတ္ျပီး၊ကြ်န္ေတာ့္ေလ့က်င့္မည့္အႀကိမ္
တိုင္းအေက်ာ့တိုင္းအတြက္ကြ်န္ေတာ့္စိတ္ကိုျမွဳပ္နွံထားလိုက္ပါတယ္။ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ကေတာ့
ေလ့က်င့္တဲ့တစ္ႀကိမ္စီတိုင္းကိုထိထိမိမိျဖစ္ေစခ်င္တာပါ။ကြ်န္ေတာ္ဘယ္တုန္းကမွစိတ္လြတ္၊ကိုယ္
လြတ္ပံုမက်ပန္းမက်မေလ့က်င့္ဖူးပါဘူး။အရည္အတြက္ထက္အရည္အခ်င္းကအဓိကပါ။
ေဂ်းကတ္လာ(ေလးထပ္ကြမ္းေမာင္အိုလံပီယာ)
 
ကြ်န္ေတာ္ကေတ့ာေလ့က်င့္ေရးကိုယ္ပိုင္မွတ္တမ္းထားပါတယ္။ျပင္းျပင္းထန္ထန္ေလ့က်င့္ေလေလ၊
ႀကီးထြားေလေလဆိုျပီးကြ်န္ေတာ္္ခံယူထားပါတယ္။အဲဒါေႀကာင့္ကြ်န္ေတာ့္စံခ်ိန္ကုိကြ်န္ေတာ္ျပန္ခ်ိဳး
ဖို ့အျမဲတမ္းႀကိဳးစားပါတယ္။အေလးမ်ားမ်ားျဖင့္ေလ့က်င့္ျခင္းဟာ၊ႀကြက္သားေတြကိုပိုျပီးသိပ္သည္း
ေစျပီး၊ကာယဗလေမာင္မ်ားကိုလူရိုေသရွင္ရိုေသအသြင္အျပင္မ်ိဳးျဖစ္ေစပါတယ္။
ခရစ္ေကာ္မီယာ(ေလးထပ္ကြမ္းသံမဏိေမာင္ခ်န္ပီယံ)
လူသာမန္ေတြလိုဂ်င္မ္ကိုဘယ္ေတာ့မွမသြားပါနဲ ့။ကြ်န္ေတာ္၊ကေတာ့ေသေသ၊ေႀကေႀကပါပဲ။
ကြ်န္ေတာ့္ေအာင္ျမင္မွဳအတြက္အဲဒါကလိုအပ္ပါတယ္။ကြ်န္ေတာ္ဟာဘယ္ေနရာမွာမဆိုျပိဳင္ဆိုင္
လိုစိတ္ျပင္းထန္တဲ့သူပါ။
ရစ္ခ်္ဂတ္စ္ပါရီ(89-အာနိုးကလပ္စစ္ခ်န္ပီယံ)
ကြ်န္ေတာ္ဘတ္စကတ္ေဘာကစားစဥ္ကနာရီေပါင္းမ်ားစြာေလ့က်င့္ခဲ့သူပါ။ကာယဗလသမားျဖစ္
လာခ်ိန္မွာေတာ့ဂ်င္မ္ဟာကြ်န္ေတာ့္ဘ၀ျဖစ္လာေတာ့တာပါပဲ။ကြ်န္ေတာ္ကာယဗလစတင္ေလ့က်င့္
စဥ္မွာဘာမွမသိေသးေပမဲ့၊မ်ားမ်ားအခ်ိန္ေပးေလ့က်င့္ေလေလ၊ကြ်န္ေတာ္ကာယဗလကိုခ်စ္လာေလ
ေလပါပဲ။လူေတြကကြ်န္ေတာ့္ကိုဂ်င္မ္ထဲကႀကြက္လို ့သမုတ္ေလေလကြ်န္ေတာ့္ေျပာင္းလဲမွဳေတြကသိ
သာေလေလျဖစ္တဲ့အတြက္ကြ်န္ေတာ္၊ပိုလို ့ေတာင္အခ်ိန္ေပးျပီးေလ့က်င့္ပါတယ္။
ဖီလ္းဟိသ္(ႏွစ္ထပ္ကြမ္းေမာင္အိုလံပီယာ၊လက္ရိွခ်န္ပီယံ)

အထက္ပါစကားစုေလးမ်ားကေတာ့ပေရာ္ဖက္ရွင္နယ္အဆင့္ကာယဗလခ်န္ပီယံတုိ ့ရဲ ့ခံယူခ်က္၊
နွင့္အျမင္ေလးေတြပါပဲ။ဒါေတြကိုအကုန္အတုခိုးရမယ္လို ့မဆိုလိုပါဘူး။သို ့ေသာ္မိမိႏွင့္ပါတ္သက္
တာေလးတစ္ခုေလာက္ကိုေတာ့ယူသံုးနိုင္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ေရးရက်ိဳးနပ္ပါတယ္။မႀကာမွီကာယဗလ
ခ်န္ပီယံမ်ား၏ေလ့က်င့္နည္းမ်ားကိုလည္းတင္ဆက္ေပးသြားပါဦးမည္။

ေလးစားလ်က္----
 
နိုင္ဦး---၁၁၉


1 comment:

  1. အခုလို ရမဇာန္လ မွာမနားဘဲ postေတြ ေရးေပးေနတာေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ေလးစားပါတယ္
    ရမဇာန္ ၿပီးရင္ great tranformation လုပ္မွာ
    တစ္ႏွစ္နဲ႔ တစ္ႏွစ္ စံခ်ိန္ ရေအာင္ခ်ိဳးမွာပါ

    ReplyDelete